Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
Cinema magazine News

Hot and Cute Models

December 8 2016, 21:09pm

Posted by OYERS

 

Een vrije geest op het internet brengt je nog eens ergens.

En terwijl ik vandaag een beetje rondklikte op een stukje onmiskenbare schoonheid, deed ik ineens een opvallende constatering.

Veel van hen hebben iets met gehaakte kleding.

Maar echt.

Alsof het helemaal hot & happening is deze zomer. Als je het eenmaal ziet: waar je ook kijkt, je ziet het ineens overal.

Alsof het tegenwoordig normaal is om de vitrage voor het raam van je oma weg te trekken en om je taille knopen.

Of om van die ouderwetse pannenlappen te verknippen om daar een bikini van te maken.


Kijk, ik heb het inzicht van een baksteen als het gaat om modetrends voor dames. Ik had dit nooit geweten als ik het niet toevallig tegen het lijf (pun intended) was gelopen. Zo doe je nog eens een onverwachte modieuze ontdekking op een broeierige zomerse dag.

En dat geheel dankzij een open mind en een klikgrage wijsvinger.

Overigens, begrijp me niet verkeerd. Niks mis met deze see-through modetrend. Less is zeker more, als je het mij vraagt. Vind ik helemaal niet erg.

Vooral mee doorgaan.





Comment on this post
D
Link Exchange,please?My site: http://thebestmoviesandwebtv.com Thanks.
Reply
D
Link Exchange,please?My site: http://thebestmoviesandwebtv.com Thanks.
Reply
F
I really thank you for the valuable info on this great subject and look forward to more great posts. Thanks a lot for enjoying this beauty article with me. I am appreciating it very much! Looking forward to another great article. Good luck to the author! All the best!<br /> <br /> [URL=http://www.forskolinfuel-reviews.com/]Forskolin fuel[/URL]
Reply
A
forskolin fuel
Reply